المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا

إنظم لصفحتنا على الفيس بوك

المرجوا إنتظار 30 ثانية تجاوز

السبت، 8 فبراير، 2014

على رأى المثل تعارف شباب وبنات تونس

على رأى المثل

إن كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر


على رأى المثل

لا بيضة الفرخه لقية ولا جوز البنت هديه ... ده جوز البنت زى الرقعه فى الجلابيه

على رأى المثل

قال إيه خلاك حمار يا جحشى ... قال مشيت فى سكة القرع والمحشى

على رأى المثل

ماتخدش السهتانة أم كحلة ولبانة دى وقت العجين تعمل عيانة .. وما يعجبكش قصتها ولا كحلتها دى وقت الخبيز يا لخمتها

على رأى المثل

لو كـانوا الرجـالة بشنباتهـم.. لـكان الصـرصار اجــدعهم

على رأى المثل

قليل الاصل لا تعاتبه ولا تلومه ،ده زى البقعه لا يطلع برابسو ولا بأومو

على رأى المثل

الــعيـلة اللــى مــفيهاش صـــايع .... حــقها ضــايع

على رأى المثل

اللى يشوفك يفتكرك فارس فى ساحته مايعرفش انك حتى الشراب شاحته


على رأى المثل

يا مخلص على الكلب رصيدك .. بكرة يخلص الكارت و يجرى الكلب و يسيبك

على رأى المثل

بيع الجمال و اشترى خفه .. الجمال كتير لكن الخفيف صدفة

على رأى المثل

الحياه من غير نسوان زى المسقعه من غير بتنجان

على رأى المثل

اللى يسكت و مايقولش لمراته ليه ؟ رحمة الله عليه

على رأى المثل

حطى جوزك فوق السطوح وان كانلك نصيب فيه مش هيروح

على رأى المثل

الدلع فى الكبير زى الزغزغة فى الحمير

على رأى المثل

الراجل الخايب خلفته كتير و البطيخة القرعة لبها كتير

على رأى المثل

اتقل علي حبيبك وارميه في بلاعه .. يرجعلك مستحمي وفي بقه نعناعه


على رأى المثل

اتجوز المجنونة بنت العاقلة ومتجوزشى العاقلة بنت المجنونة

0 التعليقات:

إرسال تعليق